حوزه : حراست
نام و نام خانوادگي مسئول : محمد مهدي اکبري
مدرک تحصيلي مسئول :کارشناسي ارشد علوم سياسي
اطلاعات تماس : 01144789679
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
عناوين وظايف و مسووليت هاي اداره حراست و امور محرمانه
- دريافت اهداف، سياست ها و خط مشي از مديريت مافوق و برنامه ريزي، سازماندهي، ايجاد هماهنگي، ابلاغ برنامه و نظارت بر اجراي آن
- اجراي آئين نامه ها و دستورالعمل هاي حفاظت پرسنلي، حفاظت فيزيکي، حفاظت اسناد و مدارک و حفاظت IT
- ارائه خدمات مشورتي مورد لزوم به رياست در زمينه اي مختلف از جمله:
الف) شناسايي عوامل ايجاد نارضايتي دانشجويان،اساتيد و...
ب) شناسايي نفوذ و توطئه احتمالي عوامل بيگانه و ضد انقلاب داخلي
ج) شناسايي عوامل فساد و سوء استفاده هاي احتمالي مالي
- ايجاد ارتباط و هماهنگي با سازمان ها و نهادهاي محلي جهت انجام امور در خواستي دانشگاه بر اساس دستورالعمل هاي مصوب
- بررسي و پيشنهاد مشاغل حساس و کليدي شرکت جهت اعلام به دفتر مرکزي حراست و اعلام نظر در خصوص صلاحيت کارکنان جهت تصدي مشاغل حساس به دفتر مرکزي حراست
- پيش بيني، پيشگيري و رفع بحران ها، اعتصابات و جلوگيري از بروز شايعات با هماهنگي مسئولين و مراجع ذيصلاح
- اتخاذ تدابير حفاظتي لازم در مواقع بازديد مقامات عالي رتبه کشوري و مديران ارشد و مشايعت آنان و نظارت و مراقبت بر تشکيل گردهمائي و جلسات و تامين امنيت آنها
- رسيدگي و بررسي تخلفات احتمالي در زمينه هاي مالي و اخلاقي و تهيه پرونده و ارجاع به واحدهاي ذيصلاح
- اعلام نظر در خصوص صلاحيت کارکنان اعزامي به خارج از کشور به دفتر مرکزي حراست
- تهيه دستورالعمل هاي حفاظت از اماکن و تاسيسات براي واحدهاي ذيربط و ارائه براي تائيد رياست و نظارت بر حسن اجراي آن
- مراقبت بر حسن جريان حفاظت از مناطق معين از جمله ساختمان ها، اقدام لازم در موارد پيشگيري از حريق، سرقت و خرابکاري و يا ساير اتفاقات و حوادث مهم و تهيه گزارش امر براي مقامات مافوق
- کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعين، اموال و بازديدکنندگان، وسايل نقله و تطبيق و مقايسه سياهه اجناس و لوازم با اجناس ورودي و خروجي به سازمان
- تهيه و دريافت سلاح، مهمات، دستگاه هاي بي سيم و نظارت بر نحوه استفاده، نگهداري و نقل و انتقال آنها با هماهنگي مديريت و مسئولين مربوطه
- سازماندهي بازرسي و نظارت بر اجراي طرح کنترل ورود و خروج افراد ، اشياء و وسايط نقليه از تاسيسات و اعلام نظر در زمينه نقل و انتقال و تغيير محل خدمت کارکنان شرکت
- طبقه بندي تاسيسات و حفاظت از آنها به منظور جلوگيري از هرگونه نفوذ، اخلال نظم و خراب کاري و انجام اقدامات و پيش بيني هاي لازم بمنظور جلوگيري از حوادث و سوانح احتمالي
- ارائه خدمات آموزشي و توجيه پرسنل در راستاي حفاظت پرسنلي، مراقبت هاي حفاظتي از تاسيسات و اماکن و حفاظت از اسناد طبقه بندي شده
- نظارت بر گردش اسناد طبقه بندي شده و تشکيل بايگاني محرمانه
- نظارت بر تهيه پرونده حفاظت پرسنلي براي کليه کارکنان
- درخواست وسايل و تجهيزات لازم براي کارکنان و نگهبانان
- تهيه گزارش از فعاليت هاي روزانه و همچنين از حوادث و اتفاقات غير عادي
- انجام ساير وظايف محوله
نقش حراست در پيش گيري از وقوع تخلف ها
سه نقش اساسي حراست به منظور پيشگيري از وقوع تخلفها در سازمان به شرح زير مي باشد :
اول : نقش هشدار دهنده يا پيشگيري کننده .
دوم : نقش اصلاح کننده يا درمان کننده .
سوم : نقش جداکننده از سيستم .
اين وظايف در کنار وظايف محوله ديگر حراست از جهاتي شبيه به نهادهاي بهداشتي درماني است چنانچه اين نهاد در ابتدا سعي بر آن دارد
که ابتدا از هر آلودگي وبيماري پيشگيري نمايد و در مرحله بعد اگر احتمالا کسي آلوده شد او را درمان نمايد و در نهايت اگر دو روش قبلي
مؤثر واقع نشد او را همچون يک عضو مرده و فاسد شده بدن از سيستم جدا کرده و دور بياندازد، چنين نقشي را حراست در سازمان ايفاد مي
کند. حراست در هر سازمان با پيش بيني نوع تخلف ها و جرايمي که ممکن است در آن سازمان بوقوع بپيوندد سعي مي کند به انحاء مختلف،
چشم و گوش پرسنل آن سازمان را به روي دام ها و کمين هاي سر راه گشوده و آنها را هوشيار وآگاه سازد.
2015 cialis coupon
link free cialis coupon 2016
free prescription drug discount card
eblogin.com coupons for drugs
cialis coupon
go prescription card discount
reminyl hinta
open reminyl vaikutusmekanismi
lamisil cream reviews
go lamisil cream singapore
ribavirin ilacabak
open ribavirin yan etkileri
tamoxifen kopen
fyter.cn tamoxifen nolvadex
transfer prescription coupon
link cialis coupon lilly
free discount prescription cards
open cialis savings and coupons
trental nuspojave
read trental tablete cena